نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی

اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید


مطالعه‌ی جدید و جالبی که توسط موسسه تحقیقات خودرویی iSeeCars.com انجام شده نشان می‌دهد با اینکه تنها 1.5 درصد خریداران خودروهای صفرکیلومتر در اولین سال خرید خود اقدام به فروش خودرویشان می‌کنند اما محصولات لوکس آلمانی این درصد کوچک را تحت تأثیر خود قرار داده‌اند.


پس از تحلیل بیش از 24 میلیون قرارداد خودرویی جدید، این شرکت لیست کوتاهی از 11 خودرو را تهیه کرده که بیش از دو برابر نرخ متوسط در اولین سال مالکیت فروخته می‌شوند.


اولین خودرو در این لیست ب‌ام‌و سری 3 است که 8 درصد از آن‌ها تنها در یک سال اولیه خرید فروخته می‌شوند. رتبه دوم تا یازدهم نیز در اختیار خودروهای زیر است:

ب‌ام‌و سری 5 (7.1 درصد)، مرسدس C کلاس (6.1 درصد)، نیسان ورسا نوت (4 درصد)، داج دارت (3.9 درصد)، ب‌ام‌و X3  (درصد 3.9)، ب‌ام‌و سری 4 (3.9 درصد)، مرسدس E کلاس (3.9 درصد)، کرایسلر 200 (3.8 درصد)، سوبارو WRX  (درصد 3.3) و نیسان ورسا (3.2 درصد).

6 دستگاه از این خودروها محصول لوکس سازان آلمانی هستند و ب‌ام‌و نه تنها رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده بلکه رتبه‌های ششم و هفتم نیز به محصولات این برند اختصاص دارند.


میزان فروش خودروهای سری 3، سری 5 و C کلاس در یک سال اول مالکیت چهار برابر نرخ متوسط است.


مدیرعامل iSeeCars.com می‌گوید:

اگرچه شاید دیدن این خودروهای لوکس در بالای لیست سورپرایز کننده می‌باشد اما این خودروسازان مشوق‌های نمایندگی خود را برای خرید خودروی جدید ارائه می‌کنند و بنابراین خودروهای قبلی اگرچه زیر یک سال سن دارند اما فروخته می‌شوند.

او ادامه می‌دهد:

این یک استراتژی بازاریابی با هدفی دوگانه است. این موضوع باعث می‌شود خودروهای جدید در دست مشتریان کنونی بماند و این کار احتمال خرید خودرویی از برند دیگر را کاهش می‌دهد. همچنین این استراتژی باعث افزایش فروش خودروهای صفرکیلومتر لوکس‌سازان می‌شود که این امر به آن‌ها کمک می‌کند تاج پرفروش‌ترین لوکس‌ساز را به دست آورند، چیزی که مرسدس و ب‌ام‌و چند ده سال است که در آن رقابت می‌کنند.

اما این شاید تنها دلیل برای توضیح چرایی عجله‌ی خریداران برای فروش یک سری 3 یا 5 تقریباً نو نیست. در واقع اکثر سری 3 های فروخته شده در یک سال اول مالکیت از نوع پایه و کم آپشن هستند و شاید همین امر نشان می‌دهد خریداران از خرید مدل‌های پایه ناامید می‌شوند و با فروش آن‌ها به دنبال خرید نمونه‌ای فول‌تر هستند.


البته مشکل کیفیت درک شده هم وجود دارد که جدای از محصولات مرسدس و ب‌ام‌و، تمامی مدل‌های دیگر لیست از نظر مطالعه کیفیت ابتدایی جی دی پاور در سال 2016 رتبه‌ی متوسط یا بدی داشته‌اند.

مطالعه‌ی iSeeCars همچنین منجر به تشکیل لیست دیگری شده که نشان دهنده‌ی متوسط افت قیمت هر یک از خودروهای فروخته شده است. این بار کرایسلر 200 است که با نزول قیمت 29.9 درصدی در رتبه یک قرار گرفته و پس از آن نیز به ترتیب داج دارت (27.4 درصد)، نیسان ورسا نوت (20.2 درصد)، مرسدس C کلاس (19.6 درصد)، مرسدس E کلاس (19.3 درصد)، ب‌ام‌و سری 5 (18.2 درصد)، ب‌ام‌و سری 3 (18 درصد)، ب‌ام‌و سری 4 (17.3 درصد)، نیسان ورسا (14.1 درصد)، ب‌ام‌و X3  (درصد 12.7) و سوبارو WRX  (درصد 6.2) قرار دارند.


البته این حقیقت که کرایسلر 100 و داج دارت در صدر این لیست قرار دارند جای تعجبی ندارد زیرا نشان دهنده‌ی قطع تولید این خودروها و همچنین نیاز شدید نمایندگی‌های فیات-کرایسلر برای فروش مدل‌های باقی مانده است.

شما مخاطبين عزيز سايت تک مهر از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها