نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی

اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید






رنو طبق قولی که سال پیش و در زمان معرفی نسخه معمولی مگان RS داده بود امروز از مدل داغ‌تر تروفی رونمایی کرد. پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوی این خودرو بجای قدرت 276 اسبی نسخه استاندارد هم‌اکنون خروجی 296 اسب بخاری دارد. گشتاور تولیدی پیشرانه نیز از 390 به 400 نیوتون متر در حالت گیربکس دستی رسیده با در صورت استفاده از گیربکس دوکلاچه اتوماتیک سفارشی این گشتاور به 420 نیوتون متر افزایش می‌یابد.


تغییرات مگان RS تروفی تنها به پیشرانه محدود نمی‌شوند زیرا رنو این خودرو را به‌صورت استاندارد با سیستم تعلیق سفت‌تر و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن عرضه می‌کند. این هاچبک داغ فرانسوی از رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی و لاستیک‌های بریجستون پوتنزا S001 سود برده و از سال 2019 نیز به‌صورت سفارشی می‌توان رینگ‌های 19 اینچی متفاوت با 2 کیلوگرم وزن کمتر در هر رینگ را سفارش داد. این رینگ‌ها با لاستیک‌های بهتر بریجستون پوتنزا S007 همراه خواهند شد.


خب حالا که در بحث رینگ‌ها هستیم باید گفت پشت آن‌ها دیسک‌های ترمز بای متریال جدیدی قرار دارند که در هر چرخ باعث کاهش وزن 1.8 کیلوگرمی شده و با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ برمبو همکاری می‌کنند. از آنجایی که مگان RS تروفی دارای شاسی کاپ است بنابراین جذب کننده‌های شوک آن 25 درصد سفت‌تر بوده و فنرها نیز در مقایسه با مدل استاندارد RS با شاسی اسپورت 30 درصد تنگ‌تر می‌باشند. همچنین میله‌های ضد لغزش نیز 10 درصد سفت‌تر شده‌اند.


همانند مدل استاندارد، تروفی دارای سیستم فرمان پذیری چهار چرخ بوده و چرخ‌های عقب در سرعت‌های پایین در خلاف جهت چرخ‌های جلو می‌چرخند و در سرعت‌های بالا همان جهت را به خود می‌گیرند. مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانند صندلی‌های ریکارو با طراحی به‌روزتر را تحویل بگیرند. این صندلی‌ها که پوشش آلکانترا دارند 20 میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شده‌اند تا تجربه رانندگی اسپورت تری ایجاد شود. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع این صندلی‌ها در مقایسه با مدل RS استاندارد بیشتر است.

از نظر پرفورمنس رنو تنها به انتشار اینکه تروفی جدید به گیربکس 6 سرعته دستی مجهز است بسنده کرده و البته باید گفت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو 5.7 ثانیه است که یک‌دهم ثانیه کمتر از مدل RS بوده و حداکثر سرعت آن نیز به 260 کیلومتر در ساعت رسیده است. این هاچبک 1419 کیلویی در دنده سوم می‌تواند طی 3.1 ثانیه از سرعت 80 به 120 کیلومتر در ساعت برسد. با قدرت بیشتر و گیربکس پیشرفته‌تر یعنی دوکلاچه، مگان RS تروفی سریع‌تر هم خواهد بود.

رنو مگان RS تروفی جدید که توسط تیم رنو اسپورت و با همکاری نیکو هاکنبرگ توسعه یافته از اواخر سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد. قبلاً شایعاتی درباره تولید نسخه دونفره تروفی R به گوش رسیده است. پس از رکوردشکنی هوندا سیویک تایپ R در جهنم سبز این خبرها بیشتر از هر زمان دیگری منتشر شده‌اند.

[دانلود ویدئو]

شما مخاطبين عزيز سايت تک مهر از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها