اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید


پورشه با خودروی هیبریدی مسابقات لمانز خود به جهنم سبز آمده و تاریخ‌ساز شده است. زمان 5 دقیقه و 19.545 ثانیه‌ی پورشه در جهنم سبز سریع‌ترین زمان طی یک دور این پیست بوده و باعث شده رکورد 6 دقیقه و 11.13 ثانیه‌ای ثبت شده در سال 1983 شکسته شود.

پورشه 919
پورشه رکورد طی یک دور پیست نوربرگ رینگ را با یک دستگاه خودروی مسابقه‌ای 919 اوو لمانز بسیار ارتقا یافته شکست. راننده این برند تیمو برنارد پشت فرمان این هیولا قرار داشته و توانسته زمان بسیار تحسین‌برانگیز 5 دقیقه و 19.545 ثانیه را ثبت نماید.

پورشه 919
این رکورد با 919 اوو به دست آمده است، خودرویی که بر پایه مدل مسابقه‌ای موفق در مسابقات 24 ساعته لمانز در سال پیش ساخته شده است.

پورشه 919
پورشه و برنارد اوایل روز جاری با زمان 5 دقیقه و 24.37 ثانیه رکورد تاریخ پیست را شکستند اما یک تلاش دیگر باعث شد همین رکورد نیز بهبود یابد. این خودرو که کاملاً آزاد بوده و هیچ قانونی در آن رعایت نشده بیش از 53 درصد نیروی رو به پایین یا داون فورس تولید می‌کند و وزن را بین 39 تا 849 کیلوگرم کاهش می‌دهد. پورشه همچنین دستی بر سر و روی قوای محرکه هیبریدی کشیده بنابراین پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری آن قدرت 710 اسبی داشته و البته 433 اسب دیگر نیز از واحد الکتریکی آزاد می‌شوند.

به عنوان بخشی از تور رکوردشکنی 919 اوو، نیل جانی از 919 هیبریدی به منظور حضور در پیست اسپا و ثبت رکورد 1 دقیقه و 41.770 ثانیه استفاده کرده و رکورد قبلی 1 دقیقه و 42.553 ثانیه‌ای لوئیس همیلتون در خودروی فرمول 1 مرسدس را که سال پیش به دست آمده بود شکسته است.

پورشه 919
اندکی پیش از اعلام رکوردشکنی و آتش‌بازی پورشه در نوربرگ رینگ این خودرو در جهنم سبز رؤیت شد. این در حالی بود که تیمو برنارد با سرعت در حال رانندگی بود و پیست نیز به‌طور ویژه به پورشه اختصاص یافته بود.

پورشه قبلاً گفته بود که برای رکوردشکنی به این پیست بازخواهد گشت. پورشه در توییتی که عکس‌های 919 اوو را به همراه داشت گفته بود:

خب تیمو برنارد پیست را دوست دارد… شاید دوباره بازگردد…


رکورد قبلی 6 دقیقه و 11.13 ثانیه‌ای توسط استفان بلوف در سال 1983 به دست آمده بود. آن زمان از یک 956 که از پیشرانه 6 سیلندر 2.65 لیتری با قدرت بیش از 620 اسب بخار سود می‌برد استفاده شده بود.

[دانلود ویدئو]

شما مخاطبين عزيز سايت تک مهر از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها