نرم افزار های مورد نیاز

تبلیغات متنی

اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید


این فولکس‌واگن اطلس خاص و تک دارای پرفورمنس بهتر هم در روی جاده و هم خارج از آن است. یکی از تیونرهای نه چندان نام‌آشنای دنیای خودرو با نام APR نه تنها قدرت اطلس را بیشتر کرده بلکه سیستم تعلیق سفارشی را هم به منظور از بهبود قابلیت‌های آفرود به این شاسی‌بلند اضافه کرده است.


زیر کاپوت خودرو پیشرانه 2 لیتری TSI قرار دارد که قدرت 235 اسبی آن به 350 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متری آن نیز به 474 نیوتون متر رسیده است. این تیونر همچنین توربوشارژر IS38 متعلق به فولکس‌واگن گلف R را روی اطلس نصب کرده است.


دیگر تغییرات این خودرو عبارت‌اند از بهبود ECU، سیستم ورودی فیبر کربنی، سیستم اگزوز مسابقه‌ای DP، مافلر توربو و…


همچنین سیستم ترمز با 6 پیستون و دیسک 350 میلی‌متری در اطلس نصب شده تا این شاسی‌بلند قدرت توقف بهتری داشته باشد.


مدیرعامل APR می‌گوید:

ما این فرصت را داشته‌ایم تا فولکس‌واگن اطلس را وارد مرحله دیگری بکنیم. با قدرت 350 اسب بخاری ما حتی از خروجی مدل قوی‌تر 6 سیلندر هم عبور کرده و در حال کار برای ارتقای هر چه بیشتر این خودرو هستیم. ترکیب سخت‌افزار سفارشی و تجهیزات محصولات کنونی فولکس باعث شده‌اند عملکرد این شاسی‌بلند واقعاً بهبود یابد.

APR از قطعات جدید سیستم تعلیق برای افزایش 3.8 سانتی‌متری ارتفاع اطلس استفاده کرده است. این خودرو همچنین دارای لاستیک‌های سفارشی تویو و رینگ‌های 20 اینچی سبک‌وزن و نورپردازی زیرین می‌باشد. نهایتاً باید به پوشش وینیلی سفارشی اشاره کنیم که توسط تیونر طراحی شده و در جورجیا نصب شده است.

بنا به گفته APR اگرچه این اطلس تنها به تعداد یک دستگاه ساخته شده اما کمپانی می‌خواهد محصولات پرفورمنسی بر پایه شاسی بلندهای فولکس بسازد.

شما مخاطبين عزيز سايت تک مهر از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها