اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.
و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد
با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید
پورشه ماکان که اولین بار در سال 2014 عرضه شده روانه اتاق عمل شده تا پس از چند سال بهروزتر شود. شاید برای تشخیص تغییرات رخ داده، حداقل در ظاهر خودرو نیاز به عینک داشته باشید اما طراحان پورشه نمیخواهند موفقیت پرفروشترین محصول این خودروساز در آمریکا را تحت تأثیر قرار دهند بنابراین تمرکز آنها روی ارتقای تکنولوژیکی این شاسیبلند بوده تا ماکان همچنان بتواند در کلاس خود حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.
نمای جلوی پورشه ماکان 2019 خیلی تغییر نکرده است. چراغهای جلو کمی تیزتر بوده و دارای 4 دیلایت LED میباشد. سپر جلو نیز دارای ورودیهای هوای بزرگتر در گوشهها بوده و چراغراهنماها هماکنون بجای بخش بالایی در پایین ورودیها قرار گرفتهاند.
ماکانی که در تصاویر مشاهده میکنید از رنگ بدنه جدید آبی میامی سود برده است. این رنگ کنتراست جالبی با عناصر مشکی ایجاد کرده است. پورشه همچنین رنگهای سبز مامبا، نقرهای دولومیت و خاکستری کرایون را به طیف رنگهای بدنه اضافه کرده است. رینگهای 20 و 21 اینچی جدید نیز از دیگر تغییرات ماکان فیس لیفت میباشند.
برخلاف دماغه، بهروزرسانیهای بیشتری در بخش عقبی صورت گرفته است. چراغهای عقب هماکنون کل نمای عقبی را در تسلط خود داشته و ظاهر بهروزتر و هماهنگتری را با سایر محصولات این خودروساز ایجاد کردهاند. این ویژگی در نسل بعدی 911 و همچنین تایکان نیز دیده خواهد شد.
یک صفحهنمایش بزرگ 11 اینچی بخش بالایی کنسول را اشغال کرده و جایگزین صفحهنمایش 7 اینچی مدل قبل از فیس لیفت شده است. این صفحهنمایش بزرگتر طراحان را مجبور کرده ورودیهای هوا را به بخش پایینتری منتقل کنند. سیستم اطلاعات سرگرمی ماکان 2019 بهصورت استاندارد دارای کنترل صوتی بوده و در زمان آفرود هم میتوان با استفاده از یک برنامه موبایلی اقدام به فیلمبرداری کرد.
پورشه همچنین برخی تجهیزات سفارشی جدید را معرفی کرده است. برای مثال غربیلک فرمان اسپورت GT مستقیماً از 911 گرفته شده است. همچنین شیشه جلوی گرم شونده و سیستم یونیزه کننده نیز برای بهبود کیفیت هوای کابین در نظر گرفته شده است. دستیار ترافیک جدید به راننده اجازه رانندگی نیمهخودکار شامل شتاب گیری، ترمز و فرمان پذیری خودکار تا سرعتهای 60 کیلومتر در ساعت را میدهد.
مهندسان پورشه دستی به قوای محرکه ماکان نزدهاند اما شاسی را به منظور بهبود دینامیک سواری تنظیم کردهاند. این خودروساز میگوید پایداری ماکان افزایش یافته و هماکنون سواری راحتتری دارد.
شما مخاطبين عزيز سايت تک مهر از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد
وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان
دیدگاه های شما